Services.
Foto.
Een van de dingen die ik doe is foto’s maken. Ik doe dit met veel passie en al een tijdje, net zoals video’s maken. Met mijn foto’s probeer ik mooie momenten vast te leggen. Als u meer informatie over mijn foto’s wilt zijn, kan dat via de knop hieronder.


Video.
Een van de dingen die ik doe is video’s maken. Door middel van mijn video’s probeer ik verhalen en mooie dingen vast te leggen. Ik maak voral short films en aftermovies. Als u meer informatie over mijn video’s wilt zijn, kan dat via de knop hieronder.
Grafische vormgeving.
Een van de dingen die ik doe is grafische vormgeving. Hierbij maak ik Digital art, huisstijlen en websites. Als u meer informatie wilt over Grafische vormgeving kan dat via de knop hieronder.

F.A.Q.
Hier geef ik antwoord op algemene vragen.
De body die ik momenteel gebruik is de sony a6400
De lenzen die ik gebruik zijn de: 16-55 oss lens, 55-210 lens en de 50mm f1.8 prime.
Deze camera heb ik sinds kort. Dus de oude projecten zijn gemaakt door: mijn telefoon (Iphone 12 pro), Canon m50 en de Sony a5000.
Voor video editen gebruik ik Davinci Resolve 18.
Voor mijn foto’s gebruik ik lightroom classic.
Voor grafice formgeven gebruik ik momenteel het paket van affinity.
In mijn pc zitten deze componenten
Intel I5 9 gen
32 gig ram
RTX 3050TI
U kunt altijd mailen naar: contact@rensedelijn.nl
Of door naar de contact pagina gaan.
